Nakuru, Kenia - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ellen Giezen - WaarBenJij.nu Nakuru, Kenia - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ellen Giezen - WaarBenJij.nu

Nakuru, Kenia

Door: Ellen van der Giezen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Het is hier geweldig. We zitten in een huis met een geweldige gastvrouw in een wijk met uitzicht over het Nakuru NP met Lake Nakuru. We zijn ook al in het park geweest en hebben leeuwen, zebra's, bavianen, neushoorns en nog veel meer dieren gezien. In het echt een giraffe meters boven een bosje uit zien steken is toch ff iets anders dan in een dierentuin. Ons sportproject is waanzinnig. We helpen de coach elke dag met het trainen en coachen van meer dan 40 kinderen. Patrick en Luc doen het stretchen, de warming-up en doen wat baloefeningen met de kinderen. Daarna neemt de trainster het over. De kinderen in de groep zijn geweldig en komen steeds meer los, vooral bij Luc en Patrick. Er worden nu steeds meer grapjes uitgehaald over en weer. Afgelopen weekend hebben we partijtjes gespeeld. Verder genoeg vrije tijd om leuke dingen te doen. Zo zijn we al in een museum geweest, hebben we een heuvel beklommen en zitvolleybal gespeeld. Morgen gaan we weer zitvolleybal spelen. Kenia is een vriendelijk land. Mensen zijn aardig en altijd in voor een praatje. En, iedereen was voor Nederland met het WK voetbal. Regelmatig contact met andere vrijwilligers. Bij ons in huis zit een Australier die ook op het sportproject zit. Verder veel contact met een Duitse vrouw. Zij is arts in een ziekenhuis. Kortom, we vermaken ons prima.

• 14 Juli 2014 - 11:50

Marloes:

Hi Ellen, Luc en Patrick,

Wat goed te horen dat jullie het zo ontzettend leuk hebben en ook genieten van de omgeving en alle mooie wilde dieren die er zijn!! Veel plezier nog! Liefs Marloes

• 14 Juli 2014 - 12:10

Han En Hennie:

Fijn te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Vast een geweldige ervaring om dit mee te maken.
    Wat spannend en avontuurlijk, zijn ontzettend nieuwsgierig naar foto's.
    Dikke kussen van ons.
    Han en Hennie (Opa en Oma)

• 14 Juli 2014 - 15:29

Lieke (Projects Abroad):

Heel fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie bij het project (en in jullie vrije tijd)! Geniet er nog maar even van :-).

Groetjes,
    Lieke

• 14 Juli 2014 - 20:20

Cilla Van Linschoten :

He kanjers, wat fijn iets te horen en goed om te lezen dat jullie je vermaken . Haverfun daar! X Cilla

• 14 Juli 2014 - 21:31

Hedwig:

Wauw, dat klinkt als een superervaring!! Geniet ervan en neem dat bijzondere gevoel straks weer mee naar huis. x Hedwig

• 15 Juli 2014 - 18:41

Erik En Ingrid:

Dat klinkt helemaal niet verkeerd! Super, dat jullie het leuk hebben. Zitvolleybal is ook goed voor je knie ;-)